Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

This is Cyprus ...πρόσχωμεν!

This is Cyprus ...πρόσχωμεν!

ΣΤΗΛΗ: ΚΑΘΑΡΟΣ ΟΡΙΖΟΝΤΑΣ με ΑΝΔΡΕΑ ΠΑΡΑΣΧΟ

Το Συνοδικό δικαστήριο δεν μπορεί να επιβάλει αρμόζουσες ποινές σε εκείνους -έστω και μοναχούς- που συνειδητά κατέγραφαν συνδιαλέξεις με άλλους χωρίς οι τελευταίοι να το γνωρίζουν. Πρόκειται για εκλήματα των οποίων θα πρέπει να επιληφθεί η Δικαιοσύνη της Πολιτείας και να επιβάλει τις ανάλογες ποινές. 

Συνοδικό δικαστήριο θα επιληφθεί του σκανδάλου που αποκαλύφθηκε στη μονή Οσίου Αββακούμ στο Φτερικούδι. Σκάνδαλο με μαύρο χρήμα 807.000 ευρώ σύμφώνα με όσα αποκαλύφθηκαν από το περιβάλλον της μητρόπολης Ταμασού και με κλειστό κύκλωμα από κάμερες που κατέγραφαν κάθε κίνηση, με ότι αυτό εξυπακόυεται σε μια Μονή που εκτός των άλλων κόσμος πάει και εξομολογείται τις αμαρτίες του, τους φόβους του κι όσα θεωρεί ότι τον βασανίζουν θεωρώντας ότι μόνο ο πνευματικός ακούει και δια αυτούς ο Κύριος...  

Εν πρώτοις εκτιμούμε ότι το Συνοδικό δικαστήριο δεν μπορεί να επιβάλει αρμόζουσες ποινές σε εκείνους -έστω και μοναχούς- που συνειδητά κατέγραφαν συνδιαλέξεις με άλλους χωρίς οι τελευταίοι να το γνωρίζουν. Πρόκειται για εκλήματα των οποίων θα πρέπει να επιληφθεί η Δικαιοσύνη της Πολιτείας και να επιβάλει τις ανάλογες ποινές. Δεύτερο δεν είναι αποδεκτό μοναχοί, δια ψευδών παραστάσεων να αποσπούσαν χρήματα και ακίνητες περιουσίες και να τους επιβληθεί ποινή -ας πούμε καθαίρεσης- από συνοδικό δικαστήριο. Εξάλλου τα δικαστήρια της Συνόδου έχουν χάσει την αξιοπιστία τους από την εποχή του Παγκράτιου τον οποίον καθαίρεσαν χωρίς στοιχεία και αξιόπιστες μαρτυρίες κι ακόμα συνεχίσουν να τον έχουν σε αργία.

Σε ότι αφορά την απόσπαση χρημάτων από τους πιστούς δια ψευδών παραστάσεων θα έπρεπε όλόκληρη η Σύνοδος να τεθεί υπό ανάκριση από τη δικαιοσύνη καθότι οι Νεκτάριοι και οι Πορφύριοι του Φτερικουδιού δεν λειτουργούσαν κρυφά και άδηλα αλλά μέσω του FaceBook έκανα ολόκληρες εκστρατείες συλλογής χρημάτων προς οικοδόμηση της μονής, προς αγιογράφηση του ναού, προς αγιογράφηση του τάφου του Οσίου Αββακούμ και άλλων εργασιών της νεόδμητης μονής.

Μιας μονής η οποία από το πουθενά έφτασε να γίνει η πλέον περιόνυμη στο νησί πραγματοποιοώντας και «θαύματα», με «μυροβόλο σταυρό», με «καρποφόρες» και «θαυματουργές» γονιμοποιήσεις και άλλα πολλά «θαυμαστά» που διαφήμιζε ο «Γέρων» Νεκτάριος από το FaceBook. Δεν είναι λοιπόν δυνατόν η Ιερά Σύνοδος να μην πήρε πρέφα ότι ένας τύπος που εμφανίστηκε από το πουθενά δημιουργούσε όλως αιφνιδίως μια ύποπτη «κατάσταση πραγμάτων»,η οποία «έκανε θαύματα» (παραπλανούσε κόσμο) και μάζευε τον οβολό των πιστών (βλ. αφελών). 

Στον Λυθροδόντα όπου τοποθετήθηκε αρχικά τον πήραν πρέφα τόσο για την πολυσχιδή δράση του στη συλλογή πόρων όσο και για την ηθική του συμπεριφορά όπως λέει και το περιβάλλον της Αρχιεπισκοπής και τον εκτόπισαν από την κοινότητα. Ο Ησαίας, καλόκαρδος έως και φτανόκαρδος τον έστειλε στο Φτερικούδι για να μονάσει, όπου φαίνεται, ο Νεκτάριος βρήκε πεδίον δόξης λαμπρόν κι έστησε και μονή και λημέρι. Μάζεψε χρήμα μπόλικο το οποίο εσχάτως μεταφέρθηκε και μετρήθηκε στην μητρόπολη Ταμασού -με μάρτυρα βουλευτή- και προφανώς δεν είναι μόνο οι 807.000 ευρώ αλλά και πολλές άλλες χιλιάδες που «μεταφράστηκαν» σε διαμερίσματα, ταξίδι «προσκηνύματα» και διακοπές ή και που κρύφτηκαν σε χώρους που ακόμα να αποκαλυφθούν καθότι τα «κοπέλια» ήταν και πολυμήχανα, όπως «καταμαρτυρείται» από τις καταγραφές στις κάμερες.

Ταυτόχρονα, όπως συνηγορούν δημοσιογραφικές πληροφορίες από αστυνομικές πηγές, οι δύο του Φτερικουδιού ανέπτυξαν και ροζ δράσεις τις οποίες κατέγραφαν από τις κάμερες που είχαν εγκαταστήσει. Γιατί; Δεν υπολόγιζαν ότι μια μέρα ίσως εκείνες οι καταγραφές να έπεφταν στα χέρια κάποιων που θα τους εξέθεταν; Όχι! Διότι απλά θεωρούσαν ότι η μονή την οποίαν δημιούργησαν ήταν ένα άβατο του οποίου κρατούσαν τα κλειδιά οι ίδιοι και ουδείς μπορούσε να τους τα αποσπάσει. Ακριβώς γι’ αυτό κρατούσαν και τόσο πολύ ρευστό στη μονή. Εκείνο που λησμόνησαν είναι ότι η μονή ανήκει στην μητρόπολη Ταμασού και η κυριότητα των κλειδιών πάντοτε θα είναι στον εκάστοτε μητροπολίτη. Ακόμα η καταγραφή των ροζ σκηνών αναλόγως από ποια γωνία γινόταν μπορεί να αποτελούσε και εμπόρευμα προς πώληση που θα άφηνε κι άλλο χρήμα στους άπλειστους κληρικούς. Το ηθικό είναι ένα ζήτημα που μπορεί να απασχολήσει το συνοδικό δικαστήριο ανάλογα με τους κανόνες της Εκκλησίας. Εμείς θεωρούμε ότι οι σεξουαλικές προτιμήσεις του καθενός είναι προσωπικό ζήτημα και από τη στιγμή που δεν παρενοχλούν οι συμπεριφορές τους άλλους συμπολίτες τους και ιδίως ανήλικους ο θεός μαζί τους. 

Τα άλλα ζητήματα πρέπει να απασχολήσουν τη δικαιοσύνη κι αυτών θα πρέπει οπωσδήποτε να επιληφθεί ο Γενικός Εισαγγελέας, όπως και του ζητήματος των λεφτών που μαζεύτηκαν από την τελευταία «μεγαλειώδη περιφορά» της ζώνης της Παναγίας από τη μονή Βατοπεδίου και τα αφορολόγητα χρήματα που γέμισαν τα ταμεία εμπλεκομένων μητροπόλέων. Τι είμαστε επιτέλους; Χώρα μέλος της Ευρωπαικής Ενωσης ή θεοκρατικό καθεστώς της Μέσης Ανατολής;      

[email protected]                        

0
Home