Κατεβάστε τώρα το application της Offsitenews για Android & για iOS
Group google play
Group app store
mobile app

Συνέντευξη Δημάρχου Λεμεσού: Επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ακταία Οδό

Σωτήρης Νικηφόρου
- 12.06.2023

Συνέντευξη Δημάρχου Λεμεσού: Επενδύσεις δισεκατομμυρίων ευρώ στην Ακταία Οδό

Γιατί δεν πλημμύρισε φέτος η Λεμεσός-Park & Ride και άλλες λύσεις για κυκλοφοριακό-Έργα που έρχονται, έργα που κόλλησαν
  • Τι γίνεται με Ακταία Οδό, έργα ΣΒΑΚ, Ανεξαρτησίας, Βόρειο Παρακαμπτήριο, υπέργεια διάβαση, κυκλικό κόμβο στο καφέ Παρί, ανάπλαση Lady’s Mile, Αρχαιολογικό Μουσείο, Ζωολογικό Κήπο και 600 νέα διαμερίσματα με ΚΟΑΓ

Πολλά και σημαντικά για τα έργα και τις ενέργειες που υλοποιούνται ή καθυστερούν στη Λεμεσό ανέφερε σε συνέντευξη στην OffsiteNews ο Δήμαρχος Λεμεσού Νίκος Νικολαΐδης.

Χαρακτήρισε, την ανάπτυξη του παραλιακού μετώπου μεταξύ Μαρίνας και Νέου Λιμανιού, της λεγόμενης περιοχής της Ακταίας Οδού, ως το καθοριστικότερο έργο για την παραπέρα πορεία της Λεμεσού και της οικονομίας της Κύπρου γενικότερα. Όπως σημεώσε κάποιες ιδιωτικές αναπτύξεις έχουν ήδη αρχίσει τα κατασκευαστικά τους έργα στην περιοχή, για την οποία υπάρχουν δεδηλωμένες επενδυτικές προθέσεις δισεκατομμυρίων ευρώ που αναμένουν την έναρξη των έργων υποδομής στην περιοχή από το κράτος, τα οποία καθυστερούν. 

Ο κ. Νικολαϊδης, μας εξήγησε γιατί επιτέλους… δεν πλημμύρισε φέτος η Λεμεσός, αναφερόμενος στα μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα που είναι σε εξέλιξη και άρχισαν ήδη να αποδίδουν. 

Αναφέρθηκε επίσης αναλυτικά στα διάφορα έργα και δράσεις που θα υλοποιηθούν στα πλαίσια του  Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ) όπως τις λεωφορειολωρίδες, το park and ride, τους ποδηλατοδρόμους, την μονοδρόμηση της Ανεξαρτησιας και άλλα, που θα έχουν στόχο την άμβλυνση του κυκλοφοριακού προβλήματος που χειροτερεύει συνεχώς. 

Μίλησε επίσης για τις εξελίξεις με τον Βόρειο Παρακαμπτήριο, την υπέργεια γέφυρα στις οδούς Κωστή Παλαμά με Έλλης Λαμπέτη αλλά και τον κυκλικό κόμβο στα φώτα του καφέ Παρί, σημειώνοντας ότι η νέα πρόταση από το Υπουργείο Μεταφορών είναι η κατασκευή ενός μικρότερου κυκλικού κόμβου. 

> Λεμεσός: Ευρεία σύσκεψη για να σπρώξουν τα μεγάλα δημόσια έργα που «κόλλησαν»

Μας πληροφόρησε επίσης για το που βρίσκεται το θέμα της ανάπλασης του Lady’s Mile για την οποία σύντομα θα προκύψουν εξελίξεις, για το Αρχαιολογικού Μουσείου και τον Ζωολογικό Κήπο, ενώ μίλησε και για καθυστέρηση στην ανέγερση 600 περίπου οικιστικών μονάδων προσιτής στέγης, έργο που θα γίνει σε συνεργασία με τον ΚΟΑΓ.  Τέλος, ερωτηθείς εάν θα είναι ξανά υποψήφιος στις Δημοτικές εκλογές του 2024, αρκέστηκε να απαντήσει ότι είναι προσηλωμένος στην υλοποίηση των έργων που τρέχουν στην πόλη. 

Ακολουθεί αυτούσια η συνέντευξη του Δημάρχου Λεμεσού με πολύ σημαντικές αναφορές:

Συνήθως σας ρωτάμε γιατί πλημμύρισε η Λεμεσός. Τώρα θα σας ρωτήσουμε γιατί δεν πλημμύρισε φέτος η Λεμεσός;

Παρά τις έντονες βροχοπτώσεις του χειμώνα που μας πέρασε, για πρώτη φορά εδώ και πάρα πολλά χρόνια, στην περιοχή του Μεσαιωνικού Κάστρου, στο κέντρο της πόλης αλλά και σε άλλες περιοχές που υπέφεραν, δεν παρουσιάστηκαν πλημμυρικά φαινόμενα και ζημιές σε  υποστατικά. Αυτό οφείλεται στο ότι η έστω μερική μέχρι στιγμής ολοκλήρωση του Μεγάλου Αντιπλημμυρικού Έργου στο κέντρο της πόλης, άρχισε ήδη να συμβάλλει στην αντιπλημμυρική προστασία της περιοχής. Οι ορθοί σχεδιασμοί, η αποτελεσματική υλοποίηση τους αλλά πρωτίστως η μεγάλη ταχύτητα με την οποία εκτελούνται τα αντιπλημμυρικά έργα στην πόλη μας, έχουν ήδη αρχίσει να φέρνουν χειροπιαστά αποτελέσματα.

Τα δύο Μεγάλα Αντιπλημμυρικά Έργα που εκτελούνται αυτή τη στιγμή από το ΣΑΛΑ στη Λεμεσό, δηλαδή το Μεγάλο Αντιπλημμυρικό Έργο Μείζονος Λεμεσού και το Μεγάλο Αντιπλημμυρικό Έργο Κέντρου Λεμεσού, αναμένεται να ολοκληρωθούν πριν το τέλος του 2023 και με την ολοκλήρωση τους η Λεμεσός θα αποκτήσει μια ισχυρή αντιπλημμυρική προστασία. Σημειώνεται ότι πέρα από τα 2 αυτά μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα, ο Δήμος Λεμεσού και το ΣΑΛΑ προωθούν συνεχώς και άλλες μικρότερες τοπικές παρεμβάσεις βελτίωσης της διαχείρισης των ομβρίων υδάτων. 

> Θέλουν να κάνουν 2 νέα Malls στη Λεμεσό - Το ένα δίπλα από το άλλο

Ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα της πόλης είναι το κυκλοφοριακό που χρόνο με τον χρόνο γίνεται χειρότερο. Κατ’ αρχάς τι γίνεται με το ΣΒΑΚ. Υπάρχουν συγκεκριμένες εισηγήσεις από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες αλλά και εισηγήσεις του Δήμου. Υπάρχει όμως μεγάλη καθυστέρηση στην υλοποίηση τους. Τι γίνεται; Που βρίσκεται το θέμα; 

Το κυκλοφοριακό αποτελεί ένα τεράστιο πρόβλημα που ταλαιπωρεί την πόλη μας και επηρεάζει την ποιότητα ζωής των κατοίκων, καθώς επίσης επιβαρύνει το περιβάλλον, αλλά και οικονομικά τον καθένα μας. Ο λόγος που βιώνουμε καθημερινά αυτή την τεράστια ταλαιπωρία είναι γιατί η Λεμεσός, αναπτύχθηκε με γοργούς ρυθμούς και δυστυχώς για πολλά χρόνια η Πολιτεία δεν έπαιρνε αποτελεσματικά μέτρα. Αντιθέτως, προσπαθούσε να δώσει λύσεις που δεν έλυναν το πρόβλημα ριζικά, καθώς κατασκεύαζαν νέους δρόμους, αντί να δοθούν κίνητρα για μείωση της χρήσης του ιδιωτικού οχήματος, που ξεπερνάει σήμερα το 92% των διακινήσεων.

Ο δρόμος για επίλυση του κυκλοφοριακού προβλήματος είναι ένας, η υλοποίηση της μελέτης του Σχεδίου Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας (ΣΒΑΚ). Ως δημοτική αρχή, έχουμε την επιθυμία και την πολιτική βούληση να υλοποιήσουμε το ΣΒΑΚ και να αντιμετωπίσουμε το κυκλοφοριακό. Μάλιστα, με την ένταξή μας στις 100 πόλεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης για το πρόγραμμα EU Mission Cities, που αφορά τις 100 κλιματικά ουδέτερες και έξυπνες πόλεις μέχρι το 2030, αυτή η ανάγκη έγινε πιο επιτακτική. Ένας από τους πέντε πυλώνες για κλιματική ουδετερότητα, είναι και το κυκλοφοριακό. Εξ’ ου και πρέπει να γίνουν συγκεκριμένες δράσεις που να οδηγήσουν τη Λεμεσό στην δραστική μείωσή της χρήσης του αυτοκινήτου και στην υιοθέτηση πιο βιώσιμων μέσων διακίνησης χωρίς εκπομπές CO2 ώστε να οδεύσει η πόλη μας προς την κλιματική ουδετερότητα. 

Το ΣΒΑΚ προβλέπει μια ολοκληρωμένη προσέγγιση με έργα και δράσεις σε 4 τομείς:

  • Ένα σύγχρονο, αξιόπιστο σύστημα Δημόσιων Συγκοινωνιών
  • Μέτρα στήριξης Δημόσιων Μεταφορών (Σταθμοί λεωφορείων, Σταθμοί μετεπιβίβασης, λεωφορειολωρίδες, park and ride)
  • Μέτρα προώθησης εναλλακτικών μέσων διακίνησης (ποδήλατο, σκούτερ, περπάτημα)
  • Οδικά έργα

Ήδη μια δέσμη από μέτρα, στη βάση της φιλοσοφίας του ΣΒΑΚ, βρίσκονται στο τελικό στάδιο των σχεδιασμών και σύντομα θα μπουν σε τροχιά υλοποίησης. Τα μέτρα αυτά παρουσιάστηκαν πρόσφατα σε δημόσια διαβούλευση.

Υπάρχουν κάποιες εισηγήσεις/σκέψεις που θα εφαρμοστούν σύντομα για άμβλυνση του κυκλοφοριακού;

Τα μέτρα που προωθεί το ΥΜΕΕ και ο Δήμος Λεμεσού σε άμεσο και μεσοπρόθεσμο ορίζοντα, είναι τα εξής:

  • Κεντρικός Σταθμός Λεωφορείων στη Θεμιστοκλέους
  • Σταθμός Μετεπιβίβασης στο τεμάχιο Επαμεινώντα
  • Park and Ride σε τεμάχια προσκείμενα βόρεια και νότια του αυτοκινητόδρομου
  • Λεωφορειολωρίδες: Παραλιακή Λεωφόρο, Λεοντίου – Νίκου Παττίχη, 
  • Ποδηλατόδρομοι – ποδηλατοδιαδρομές σε κύριες αστικές αρτηρίες (σχεδιασμοί 35 χιλιομέτρων ποδηλατόδρομων)
  • Ζώνη ορίου ταχύτητας 30 χιλιόμετρα ανά ώρα, νότια της Γλάδστωνος, για ασφαλέστερη χρήση ποδηλάτου και σκούτερ
  • Ποδηλατόδρομοι και ποδηλατοδιαδρομές σε δευτερεύοντες δρόμους 
  • Αδειοδότηση ηλεκτρικών σκούτερ: στους ποδηλατόδρομους και στην ζώνη των 30 χαω.
  • Μονοδρόμηση της οδού Ανεξαρτησίας 
  • Ενιαίο σύστημα διαχείρισης  χώρων στάθμευσης
  • Park and Ride για το κέντρο της πόλης με ηλεκτρικά λεωφορεία

Τι θα γίνει με την Ανεξαρτησίας;

Η πρόθεση του Δημοτικού Συμβουλίου είναι να μονοδρομηθεί η Ανεξαρτησίας, ως ένα μεταβατικό στάδιο πριν την πλήρη πεζοδρομοποίηση της, όπως προβλέπει και το ΣΒΑΚ. Βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης που ο Δήμος μας ανέθεσε στο ΕΤΕΚ, για να εκφράσουν τις απόψεις τους όλοι οι δημότες μας αναφορικά με τις διάφορες επιλογές μονοδρόμησης που τίθενται. Αναμένεται ότι μέχρι το τέλος του χρόνου θα δρομολογηθεί η λύση που θα αποφασίσει το Δημοτικό Συμβούλιο, αφού λάβει υπόψη και τα αποτελέσματα της δημόσιας διαβούλευσης.

> Λεμεσός: Ψάχνουν την λύση για την μονοδρόμηση της Ανεξαρτησίας

Ο σχεδιασμός για τον κυκλικό κόμβο στο καφέ Παρί πάγωσε. Ποια τα δεδομένα; Τι θα γίνει τελικά;

Όπως είναι γνωστό, η Γ’ φάση αυτού του πολύ σημαντικού για την πόλη μας οδικού έργου, καθυστερεί λόγω της μη λήψης τελικής απόφασης από το ΥΜΕ&Ε αναφορικά με την αρχική τους πρόθεση για δημιουργία κυκλικού κυκλοφοριακού κόμβου στη συμβολή με τη Μακαρίου. Εδώ και αρκετούς μήνες οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες μελετούν εναλλακτικές λύσεις. Σε πρόσφατη συνάντηση μας με το νέο Υπουργό ΜΕ+Ε, μας ανακοινώθηκε ότι σύντομα θα μας παρουσιάσουν νέα σχέδια για ένα μικρότερο κυκλικό κόμβο, τα οποία αναμένομε να δούμε και να  τα συζητήσουμε.

Τι γίνεται με τον Βόρειο Παρακαμπτήριο. Τι ενέργειες προωθεί ο Δήμος Λεμεσού για το δικό του κομμάτι και τι περιμένετε;

Η κατασκευή του Βόρειου Παρακαμπτήριου είναι ένα έργο που θα εξομαλύνει σημαντικά το κυκλοφοριακό πρόβλημα ης Λεμεσού, το οποίο όμως παρέμεινα στα συρτάρια των Υπουργείων εδώ και χρόνια. Μετά από επίμονες προσπάθειες μας, τα συναρμόδια Υπουργεία ΜΕ+Ε και Εσωτερικών αποφάσισαν να αρχίσουν την προώθηση του τμήματος μεταξύ της οδού Ανδρέα Παπανδρέου και του δρόμου της Φασούλας. Η υλοποίηση του Βόρειου Παρακαμπτήριου, ο οποίος θα λειτουργήσει ουσιαστικά ως ένας δεύτερος αυτοκινητόδρομος βόρεια του υφιστάμενου, δεν πρέπει να καθυστερήσει άλλο γιατί είναι εξαιρετικής σημασίας για την αντιμετώπιση του κυκλοφοριακού.

> Διαβάστε σχετικά: Βόρειος Παρακαμπτήριος: Προχωρά αργά & τμηματικά ο δρόμος που θα λύσει το κυκλοφοριακό στη Λεμεσό

Η υπέργεια γέφυρα στις οδούς Κωστή Παλαμά με Έλλης Λαμπέτη θα γίνει; Που βρίσκεται το θέμα;

Μετά την προκαταρκτική μελέτη του 2020 για να κατασκευαστεί μια υπέργεια διάβαση πάνω από τον αυτοκινητόδρομο, η οποία  να ενώνει την Κωστή Παλαμά με την οδό Έλλης Λαμπέτη, αναμένουμε έκτοτε την προώθηση της από το Τπουργείο ΜΕ+Ε. Να τονίσω ότι για να αποφευχθεί η κυκλοφοριακή επιβάρυνση στην Κωστή Παλαμά,  ζητήθηκε από το Υπουργείο και δόθηκε η σύμφωνη γνώμη του δημοτικού συμβουλίου, για να χρησιμοποιείται αυτή η υπέργεια διάβαση μόνο από δημόσια οχήματα και ποδήλατα. Περιττό να τονίσουμε την ανάγκη για πιο γρήγορες ενέργειες και για το θέμα αυτό από το αρμόδιο Υπουργείο.

> Συνεχίζεται το αλαλούμ με τα έργα στο Τσίρειο και το κονδύλι των 4 εκατ. ευρώ που έταξε ο Ν. Αναστασιάδης - «Δεν πήραμε ακόμα ούτε σεντ»

Τι γίνεται με την ανάπλαση του Lady’s Mile;

Μετά την ανάθεση από τον Υπουργό Εσωτερικών στο Δήμο Λεμεσού της ωρίμανσης της προμελέτης (προκαταρκτικού ρυθμιστικού σχεδίου) που έγινε από το Τμήμα Πολεοδομίας για την περιοχή του Lady’s Mile, ο Δήμος μας προχώρησε στην διαδικασία μελέτης και εκπόνησης αρχιτεκτονικών σχεδίων από Μελετητές. Στις 14/6/23 ο Δήμος μας διοργανώνει δημόσια παρουσίαση στην οποία οι Μελετητές θα αναλύσουν την μέχρι τώρα πρόοδο που έχει γίνει στην ετοιμασία των κατασκευαστικών σχεδίων, τις υπαλλακτικές λύσεις που προτείνουν, τα αποτελέσματα των περιβαλλοντικών μελετών που έχουν μέχρι τώρα ετοιμαστεί και θα δοθούν διευκρινήσεις και απαντήσεις σε ερωτήσεις που θα τεθούν.   

Η εισήγηση του Δήμου για Αρχαιολογικό Μουσείο μέσα στην θάλασσα στην Ακταία Οδό προκάλεσε θετικά σχόλια αλλά και ενστάσεις κυρίως από το Τμήμα Αρχαιοτήτων. Που βρίσκεται το θέμα; Υπάρχει εναλλακτικό πλάνο;

Μετά την κατάθεση της πρότασης του Δήμου για το νέο Αρχαιολογικό Μουσείο Λεμεσού προς τον Υπουργό Μεταφορών τον περασμένο Μάρτιο, αναμέναμε τη σύγκληση της τεχνικής επιτροπής που αποφάσισε το Υπουργείο για έναρξη συζήτησης του θέματος, κάτι που δεν έγινε μέχρι σήμερα. Σε πρόσφατη συνάντηση μας με το νέο Υπουργό ΜΕ+Ε, μας ανακοίνωσε ότι επιθυμία του είναι να συζητηθεί το θέμα της δημιουργίας νέου Αρχαιολογικού Μουσείου της Λεμεσού εξ υπαρχής. Θα αναμένουμε να κληθούμε να παραθέσουμε ξανά τις προτάσεις μας, τονίζοντας ότι το θέμα είναι κεφαλαιώδους σημασίας για την πόλη μας και κρατώντας την υπόσχεση για διάθεση από το κράτος ενός κονδυλιού της τάξεως των €30 εκατομμυρίων για το σκοπό αυτό.

Γενικότερα ποια τα πλάνα του Δήμου για την Ακταία Οδό;

Σε αυτό το κρίσιμο σημείο της πορείας ανάκαμψης της Κυπριακής Οικονομίας, είναι εξαιρετικά σημαντική η ανάγκη να προωθηθούν κάποια στρατηγικής σημασίας έργα στην πόλη μας, τα οποία για τον ένα ή τον άλλο λόγο καθυστερούν.

Από αυτά τα έργα, το καθοριστικότερο για την παραπέρα πορεία της Λεμεσού είναι αναμφίβολα η ανάπτυξη του παραλιακού μετώπου μεταξύ Μαρίνας και Νέου Λιμανιού, της λεγόμενης περιοχής της Ακταίας Οδού. Η ανάπτυξη του τελευταίου αυτού θαλάσσιου μετώπου μέσα στα αστικά όρια της Λεμεσού αποτελεί μια μοναδική, ιστορική ευκαιρία για μια νέα πόλη μέσα στην ίδια την πόλη μας, η οποία θα έχει τα πιο σύγχρονα, πρωτοποριακά, φιλικά στον άνθρωπο στοιχεία, αφού θα μπορεί να σχεδιαστεί εξ υπαρχής.

Μετά από πολλή καθυστέρηση δημοσιεύτηκε το αναθεωρημένο Σχέδιο Περιοχής Κέντρου Πόλης που προδιαγράφει τα πολεοδομικά δεδομένα αυτής της ανάπτυξης. Παρ’ όλον ότι κάποιες ιδιωτικές αναπτύξεις έχουν ήδη αρχίσει τα κατασκευαστικά τους έργα στην περιοχή, υπάρχουν δεδηλωμένες επενδυτικές προθέσεις δισεκατομμυρίων ευρώ που αναμένουν την έναρξη των έργων υποδομής στην περιοχή από το κράτος.  Δεν θα ήταν υπερβολή να λεχθεί ότι σε ένα πολύ μεγάλο βαθμό η αναπτυξιακή πορεία της πόλης, αλλά και της Κύπρου ολόκληρης, θα επηρεαστεί από την ταχύτητα και αποτελεσματικότητα της προώθησης από την Κυβέρνηση αυτών των έργων υποδομής, όπως δρόμοι, επιχώσεις και έργα παραλίας, υπηρεσίες κοινής ωφέλειας, μετακίνηση του καρνάγιο κλπ., ώστε να μπορέσουν τα μεγάλα αυτά επενδυτικά πλάνα να υλοποιηθούν.

Πρόσφατα εγκαινιάστηκε ο καινούργιος παιχνιδότοπος στον Δημόσιο Κήπο. Παράλληλα ξεκίνησε η δημόσια διαβούλευση για τον Ζωολογικό Κήπο. Οι σκέψεις και οι προθέσεις του Δήμου για τον Ζωολογικό Κήπο ποιες είναι;

Ο Ζωολογικός Κήπος κατά τη διάρκεια της ιστορίας του πέρασε από πολλές φάσεις. Πριν περίπου μια δεκαετία, άλλαξε μορφή και πέρασε από ένα Ζωολογικό Κήπο που φιλοξενούσε (σε όχι τις καλύτερες συνθήκες) μεγάλα ζώα, όπως ελέφαντες, αρκούδες και λιοντάρια , σε ένα μικρότερο αστικό ζωολογικό κήπο με ζώα που μπορούσαν να φιλοξενηθούν σε ικανοποιητικές συνθήκες. Σήμερα είναι η ώρα να προχωρήσουμε στο επόμενο βήμα, σε μια διευθέτηση που να συνάδει με τις σημερινές κοινωνικές συνθήκες και απόψεις. Γι’ αυτό το λόγο, το Δημοτικό Συμβούλιο προχώρησε στην διενέργεια  δημόσιας διαβούλευσης για το μέλλον του Ζωολογικού Κήπου ώστε να εκφράσουν ελεύθερα και δημοκρατικά τις απόψεις τους οι δημότες μας, πριν το Δημοτικό Συμβούλιο πάρει τις δέουσες αποφάσεις.

Τι γίνεται με τις πολυκατοικίες που θα ανεγερθούν με τον ΚΟΑΓ για προσιτή στέγη. Πότε θα ξεκινησουν; Που βρίσκεται το θέμα;

 Όπως είναι γνωστό, ο Δήμος Λεμεσού διέθεσε εδώ και καιρό, 3 δημοτικά τεμάχια, συνολικού εμβαδού 31,000 τ.μ. με στόχο μέσα από τη συνεργασία Δήμου και ΚΟΑΓ να ανεγερθούν 600 περίπου οικιστικές μονάδες προσιτής στέγης για να βοηθηθούν οι εκατοντάδες συμπολίτες μας, όπως νεαρά ζευγάρια, οικογένειες χαμηλών εισοδημάτων και φοιτητές, να αποκτήσουν ή να ενοικιάσουν στέγη σε προσιτές τιμές.  

Παρόλες τις συμφωνίες με τον ΚΟΑΓ, η υλοποίηση του προγράμματος έχει σημειώσει σημαντική καθυστέρηση, για λόγους που δεν οφείλονται στο Δήμο Λεμεσού. Αυτό μας δυσαρεστεί αφάνταστα γιατί αφήνει εκτεθειμένους δημότες μας που έχουν άμεση ανάγκη στέγης. Όμως ως Δήμος δεν σταματήσαμε τις προσπάθειες να προωθηθεί το έργο. Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι μετά από πολλές προσπάθειες για να υπερπηδηθούν αυτά τα προβλήματα, που είχαν σχέση με τις δυνατότητες χρηματοδότησης του έργου από την Κυβέρνηση,  αλλά και σε άλλες γραφειοκρατικές διαδικασίες, το έργο άρχισε να μπαίνει ξανά σε τροχιά υλοποίησης, και ελπίζω εντός του τρέχοντος έτους ή αρχές του επόμενου να προσφοροδοτηθεί για κατασκευή η πρώτη φάση του έργου που θα συμπεριλαμβάνει σημαντικό αριθμό οικιστικών μονάδων.

Σε ένα χρόνο θα έχουμε εκλογες. Θα είστε ξανά υποψήφιος; Ποιες οι σκέψεις/προθέσεις σας;

Σε αυτό το στάδιο όλη η προσοχή μου και οι σχεδιασμοί μου επικεντρώνονται στην αντιμετώπιση των μεγάλων προκλήσεων της Λεμεσού και στην προώθηση των πολύ σημαντικών έργων για την ανάπτυξη της πόλης μας και την ευημερία των συνδημοτών μου.

Συνέντευξη στον Σωτήρη Νικηφόρου

Home